خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان خبرداد:

برگزاری سومین دوره بازآموزی آمادگی مشارکت های شغلی با شرکت‌های آلمانی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: سومین دوره بازآموزی GIZ (دوره آمادگی مشارکت با شرکت‌های آلمانی) در زنجان برگزار شد.

 

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی، گفت: سومین دوره بازآموزیGIZ  با حضور تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی و مشاوران مستقر در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی اشراق برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تصریح کرد: این دوره با هدف آشنایی و تسهیل برقراری ارتباط میان شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی با شرکتهای آلمانی به منظور تبادل دانش و تکنولوژی، آموزش‌های مدیریتی و … برقرار شده است.

احمدی با بیان اینکه دوره GIZ دوره‌ای مرتبط با سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان است، گفت: طی سنوات گذشته تعدادی از مدیران واحد‌های صنعتی کشور که شاخص‌های مختلفی از جمله تسلط به زبان انگلیسی و ... را داشته باشند برای ارتباط و تعامل با شرکت های آلمانی به این کشور سفر می‌کنند که البته گزینش افرادی که قرار است در این دوره‌ها شرکت کنند توسط خود آلمانی‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: مدیران صنعتی که به آلمان سفر می‌کنند با شیوه همکاری با بنگاه‌های اقتصادی آلمان آشنا می‌شوند و از واحد‌های صنعتی مختلفی در این کشور به منظور تبادل تجریبات بازدید و مذاکره می‌کنند.

به گفته احمدی، در برخی موارد مدیران صنعتی کشور در جریان این سفر موفق به انعقاد قرارداد‌های همکاری نیز می‌شوند.

این مسئول گفت: این مدیران بعد از برگشت از آلمان، آنچه که آموزش دیدند را در قالب دوره‌های بازآموزی GIZ برای سایر مدیران صنعتی کشور ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با بیان اینکه پیش از این دو دوره بازآموزی GIZ در سال‌های 95 و 96 در زنجان برگزار شده است، گفت: امسال نیز به مناسبت هفته صنایع کوچک، سومین دوره در سالن کنفرانس شهرک صنعتی اشراق زنجان برگزار شد.

به گفته احمدی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در طول برگزاری این دوره‌ها موفق به اعزام 3 نفر از مدیران واحدهای صنعتی واجد شرایط به کشور آلمان  شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز