خبرگزاری کار ایران

با حکم شریعتمداری؛

سرپرست اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی البرز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۲۷

با صدور حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسین فلاح نژاد به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم محمد شریعتمداری خطاب به حسین فلاح نژاد، آمده است:  

"نظر به مراتب شناخت، تعهد وتجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، منصوب می شوید.

ادارات کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی ، در راهبری سیاستهای وزارت متبوع به ویژه سیاستهای معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصتهای اشتغال به متقاضیان واقعی، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است. بنابراین ضرورت دارد ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف استان در چارچوب ماموریتهای خطیر وزارتخانه، اهتمام جدی به منظور حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل  در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکتهای تعاونی (با اولویت تعاونی های دانش بنیان) از طریق همکاری های موثر با مراجع استانی بعمل آورید. از در گاه ایزد منان توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله در ظل عنایات حضرت ولیعصر(عج) مسالت می نمایم."

حسین فلاح نژاد، پیش از این، مدیر امور اجتماعی ورفاه این اداره کل بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز