خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دو پروژه در حال ساخت سلامت در صفاشهر

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۸۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه بازدید از دو پروژه در حال ساخت سلامت در صفاشهر، بر توزیع عادلانه خدمات سلامت در شهرها و مناطق مختلف استان، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی بهادر رئیس دانشگاه با همراهی جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، در سفر خود به مناطق شمال استان فارس، از دو پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و شماره دو در صفاشهر، بازدید کرد.

بهادر در حاشیه این برنامه، با اشاره به بازدید از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید و نظارت بر روند ارائه خدمت در بخش های مختلف این بیمارستان، از رضایتمندی بیماران از خدمات در حال ارائه خبر داد و افزود: همچنین بر اساس بررسی های انجام شده، موردی از کمبود دارویی در این بیمارستان وجود نداشت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اولویت دانشگاه را تحقق بسته های خدمتی ماندگاری پزشکان و توسعه بیمارستان ها و مراکز ارائه خدمت در شهرها و مناطق مختلف استان عنوان کرد و گفت: این امر علاوه بر توزیع عادلانه خدمات، به عنوان یک محور اساسی خدمت، موجب پیشگیری از اعزام بیماران به مرکز استان و بهبود چرخه خدمات رسانی می شود.

بهادر همچنین از برنامه‌ریزی برای توزیع مراکز ارائه خدمات سلامت و بیمارستان ها، در مناطق مختلف شیراز و بهبود دسترسی ساکنان تمامی مناطق، به خدمات سلامت، به عنوان یکی دیگر از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز یاد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز