خبرگزاری کار ایران

برگزارى کارگاه آموزشى «روان‌درمانى در تروماى عشقى» در لامرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۱۵

کارگاه آموزشى دو روزه «روان‌درمانى در تروماى عشقى» با برنامه ریزی اورژانس اجتماعی بهزیستی در لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، این کارگاه آموزشى در روزهاى پنج‌شنبه و جمعه (٢٤ و ٢٥ مرداد) باحضور جمعی از مشاوران، روانشناسان و مددکاران اجتماعى لامرد برگزار شد.

«معصومه کاظم زاده» رئیس اداره بهزیستى شهرستان لامرد در نخستین روز این کارگاه با اشاره به برنامه ریزی بهزیستی در برگزاری کارگاههای آموزشی، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی با رویکرد آگاهی بخشی از برنامه بخش‌های مختلف بهزیستی می باشد و برنامه ریزی در این زمینه انجام شده است و با نظر کارشناسان، برگزاری کارگاه تروماى عشقى باتوجه به ریشه برخی آسیب های اجتماعی ضرورت داشت که در ادامه با توجه به اینکه پیشگیری از سیاستها و برنامه های اصلی بهزیستی برای کاهش و کنترل آسیب ها می باشد نیز این برنامه های آموزشی با پیگیری موضوعات دیگر ادامه می یابد. 

در ادامه ابراهیم اکبرى مدرس این کارگاه آموزشى با اشاره به تاریخچه مبحث عشق به روان‌درمانى؛ ویژگی های درمانگر در تروماى عشقى را برشمرد و شیوه پدیدار شناختى را براى ورود به این مقوله ارائه دادند. 

در نخستین روز کارگاه، فرایند شکل گیرى روابط عاشقانه، تقسیم بندی عشق به دو دوسته سالم و ناسالم و سبب شناسى عشق ناسالم و همچنین نوع نشانگان ضربه عشق برای شرکت کنندگان تشریح شد. 

روانشناس مرکز اورژانس اجتماعى لامرد؛ در روز دوم کارگاه آموزشى، بعد از سنجش و اینکه چه اهداف و سوالاتى را در جلسه درمان باید پرسید، رویکردهاى درمان را تشریح کرد و تکنیک‌هاى درمانى در موضوع ترومای عشقی را براى مشاوران، روانشناسان و مددکاران توضیح داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز