خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

پرونده حقوقی معوق 10 ساله سازمان همیاری با یک بانک تسویه شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۵۹۴

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: پرونده حقوقی معوق 10 ساله سازمان همیاری با یک بانک تسویه شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید امیدی ، در نشست با مسئولان بانک تجارت زنجان اظهار کرد: پس از یک سال پیگیری موثر و هدفمند و برنامه‌ریزی عملی برای تأمین منابع مالی و همکاری و مساعدت متقابل بانک تجارت استان، جلسه نهایی با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و مدیر شعب بانک تجارت استان درباره تعیین تکلیف و تسویه دیون سنواتی سازمان همیاری به بانک تجارت که از 10 سال پیش بلاتکلیف مانده بود برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: بر همین اساس طبق مذاکرات انجام شده و پس از طی یک دوره فعالیت موفق یک ساله، این پرونده به طور کامل حل و فصل شد.

وی با اشاره به تلاش مجموعه استانی از جمله استاندار، معاون استاندار و هیأت مدیره سازمان همیاری برای حل و فصل این پرونده مهم بیان کرد: همین امر موجب همکاری مشترک از سوی بانک تجارت شد تا یکی از مشکلات مهم سازمان حل و فصل شود.

امیدی با اشاره به اینکه این مهم پس از برگزاری جلسات متعدد و ساعت‌ها کار کارشناسی محقق شده است، اضافه کرد: پس از برنامه‌ریزی دقیق و کار جهادی و با تأمین منابع مالی مورد نیاز  و بازپرداخت یکجا و نقدی آن به بانک تجارت، پرونده‌ای که به مدت 10 سال بلاتکلیف باقیمانده و به مانعی در راه فعالیت‌های سازمان تبدیل شده بود، تعیین تکلیف و تسویه شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف این پرونده موجب کاهش چالش‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها و افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان شده است، گفت: بر همین اساس سازمان همیاری با عزم جدی در حال رایزنی با دو بانک عامل دیگر برای حل و فصل قطعی دیون دیگر سنواتی خود بوده و پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک دیون و معوقات مانده یک دهه گذشته سازمان به بانک‌ها به صفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز