خبرگزاری کار ایران

کشتی مسافربری خرمشهر - کویت به گل نشست/ ۲۳۰ مسافر به اروندکنار منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۳۳

کشتی مسافربری خرمشهر -کویت روز چهارشنبه در مسیر حرکت در آبراه اروندرود، به منطقه کم عمق برخورد کرد و به گل نشست. کشتی به گل نشسته در اروندرود حامل ۲۳۰ مسافر و خدمه بوده که همه سرنشینیان پس از اعلام وضعیت اضطراری از سوی نیروهای امداد بندر خرمشهر به یدک کش‌های نجات منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، نوراله اسعدی (مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر) در خصوص حادثه به گل نشستن شناور مسافربری «برلیان» در مسیر خرمشهر-کویت گفت: مقارن ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه ظهر ۲۳ مرداد، شناور یاد شده در حوالی بندر اروندکنار به نقطه کم عمق برخورد کرد و به گل نشست.

او افزود: بلافاصله بعد از اعلام شرایط اضطرار به برج کنترل بندر خرمشهر، نیروهای امداد و نجات دریایی وارد عملیات شدند و چهار یدک کش و ۲ شناور ناجی به محل حادثه اعزام شدند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و همه مسافران با دقت و نظارت افسران امداد و نجات دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به شناورهای امدادی منتقل شدند.

مسافران به اروندکنار منتقل شدند

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ۲۳۰ مسافر کشتی به گل نشسته برلیان مسیر خرمشهر - کویت با نظارت و دقت افسران ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به بندر اروندکنار منتقل شدند.

نوراله اسعدی اظهار داشت: مسافران کشتی با کمک چهار یدک‌کش و ۲ شناور ناجی به اروندکنار منتقل شدند و تا ساعاتی دیگر همه مسافران به خرمشهر منتقل خواهند شد.

اسعدی گفت: مسافران کشتی مسافربری مسیر خرمشهر -کویت ظهر پنجشنبه از بندر خرمشهر عازم کویت خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز