خبرگزاری کار ایران

علی عبدالله زاده در گفتگو با ایلنا:

مشکلاتی در تراکتور داشتم که ترجیح دادم جدا شوم/ می‌خواهم شانس حضور در تیم ملی را داشته باشم

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۰۴

مدافع فصل گذشته تراکتور گفت: دعوت کردن بازیکنان لیگ یک به تیم ملی توسط ویلموتس باعث انگیزه و تلاش تمامی بازیکنان میشود، زیرا آن‌ها میدانند که عملکردشان دیده خواهد شد.

علی عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از تیم تراکتور اظهار داشت: متاسفانه فصل پیش در تراکتور با مشکلاتی مواجه شدم. که باعث شد بازی کمتری به من برسد و به همین دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

عبدالله زاده در مورد علت پیوستن به تیم پارس جنوبی جم افزود:  تجربه کار کردن زیر نظر آقای کمالوند را به مدت چندسال داشتهام و زمانی که به عنوان مربی افتخار شاگردی ایشان را پیدا کردم خیلی باعث رشد و پیشرفتم شدند. آقای کمالوند هر زمان که سرپرستی تیمی را عهده دار بودند، هم از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی باعث رشد و ترقی آن تیم شده‌اند. بدون شک تیم پارس جنوبی نیز در لیگ نوزدهم زیر نظر ایشان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و بسیار متفاوت با سال قبل ظاهر خواهد شد.

مدافع تیم پارس جنوبی جم در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم نحوه تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش فصل ادامه داد: نحوه آماده‌سازی تیم ما آرام آرام شکل گرفت. و اولین اردوی ما در اردبیل سرعین برگزار شد. که وجود ارتفاع در این اردو باعث تقویت وضعیت بازیکنان از نظر بدنی و هوازی شد. اردو بعدی ما درشهر شیراز برگزار شد که خوشبختانه آنجا نیز موفق شدیم تا قهرمان شویم. و در ادامه اردوهای آماده‌سازی به محمودآباد شمال سفر کردیم و و بدلیل فشار زیاد تمرینات در اردوی سرعین اینبار تمرینات را طوری انجام دادیم تا بدن‌های ما کمی آزادتر شود.

وی در واکنش به صحبت‌های اخیر کمالوند مبنی بر شرایط سخت باشگاه و مشکلات مالی تیم در فصل پیش روگفت: متاسفانه، کاملا حق با آقای کمالوند است. و تیم ما امسال شرایط سختی را هم از نظر مالی و هم از نظر نظم و انضباط دارد. به طوری که ما تا چند وقت پیش هنوز محل سکونت‌مان مشخص نشده بود و همگی چمدان بدست بودیم. اما خداراشکر با توانایی و تجربه‌ای که از آقای کمالوند سراغ دارم مطمئنم که ایشان می‌تواند، تمامی این مشکلات را برطرف کند، و امیدوارم که امروز هم شرایط سکونت و اقامت ما را مشخص کنند.

وی ادامه داد: واقعا آقا فراز شایسته هر تعریف وتمجیدی هستند. زیرا ایشان در بدترین شرایط پشت تیم ایستادند. و از صمیم قلب برای بهتر شدن اوضاع زحمت کشیدند. و بازیکنان ما نیز همت کردند و بدون هیچگونه حمایت مالی هر روز در حال تمرین کردن هستند. شرایط مالی تیم ما خیلی سخت است و هنوز متاسفانه پول هتلها، رستوران‌ها، بازیکنان سال قبل و دریافتی بازیکنان امسال پرداخت نشده است. اما همگی امیدواریم که با تلاش آقایان کمالوند و رضاییان تمامی مشکلات باشگاه به زودی برطرف شود.

عبدالله زاده در خصوص دعوت شدن چند تن از بازیکنان شاغل در لیگ‌برتر به تیم ملی و اینکه آیا این موضوع باعث انگیزه و تلاش بیشتر او و بازیکنان دیگر تیم‌ها می‌شود افزود: صد درصد همینطور است. کار خوبی که آقای ویلموتس انجام دادند، نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان لیگ برتر و دسته یک باعث انگیزه و تلاش بیشتر می‌شود. زیرا همه آن‌ها میدانند که عملکردشان دیده خواهد شد. و فقط بازیکنان تیم‌های مطرح مد نظر سرمربی تیم ملی نیستند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز