خبرگزاری کار ایران

یک ماه از معوقات مزدی کارگران خدماتی شهر گناوه پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۴۸۰

شهرداری گناوه یک ماه از معوقات مزدی کارگران خدمات شهری را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری گناوه گفتند که در روزهای گذشته یک ماه از معوقات مزدی خود را به دنبال جلسه هفته گذشته کمیسیون کارگری فرمانداری دریافت کرده‌اند.

طبق اظهارات یکی از کارگران شهرداری گناوه؛ بدنبال جلسه کمیسیون کارگری شهرستان گناوه که برای مشخص شدن وضعیت مطالبات کارگران خدماتی شهرداری برگزار شده بود، شهرداری مکلف به پرداخت معوقات مزدی کارگران خدمات شهری بدون دخالت پیمانکار شد.

این کارگر با بیان اینکه پرداخت مطالبات مزدی او و سایر همکارانش در مجموعه شهرداری گناوه دو ماه به تاخیر افتاده بود و پاداش و اضافه‌کاری‌ها به‌صورت کامل پرداخت نمی‌شد، در ادامه گفت: با توجه به مصوبه کمیسیون کارگری، اخیرا شهرداری گناوه با تامین اعتبار حقوق خرداد ماه را به حساب کارگران واریز کرده و در روزهای آینده  وعده پرداخت حقوق تیرماه را داده است.

به گفته وی، باتوجه به مشکلات پیش آمده در حوزه پیمانکاری خدمات شهری، شهرداری اجازه پرداخت هیچ پولی را بابت حقوق و مزایای کارگران به پیمانکار را نداشت و باید مستقیما مطالبات کارگران را بدون واسطه واریز می‌کرد. در عین حال مصوب شده بود در صورت پرداخت نشدن مطالبه کارگران شهرداری، از طریق مراجع حل اختلاف  و قضایی اقدام شود.

او در توضیح وضعیت پیمانکار خدمات شهری نیز گفت: شهردار اعلام کرده به وضعیت پیمانکار خدمات شهری تا دو هفته آینده رسیدگی می‌کند و ظرف یک ماه آینده تغییرات چشمگیری در وضعیت ماشین‌آلات خدمات شهری بوجود خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز