خبرگزاری کار ایران

معاون دستگاه اطلاعاتی آمریکا استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۱۲۷

رئیس‌جمهوری آمریکا از استعفای یک مقام اطلاعاتی دیگر این کشور خبر داد. این استعفا از اواسط ماه اوت اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، بامداد امروز- جمعه- اعلام کرد «سو گوردون» معاون دستگاه اطلاعات ملی این کشور استعفا کرده است.

ترامپ در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: گوردون، همزمان با بازنشستگی «دنی کوتس» مدیر اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد که قصد دارد از روز ۱۵ آگوست از سمتش کناره‌گیری کند.

وی همچنین در توییت دیگری، از معرفی « جوزف مگوایر» رئیس مرکز ضد تروریسم این کشور به عنوان سرپرست مدیریت اطلاعات ملی خبر داد و نوشت: جوزف مگوایر، ۲۵آگوست، کار خود را آغاز خواهد کرد.

جوزف مگوایر از دسامبر سال گذشته مدیریت مرکز ضد تروریسم ایالات متحده را برعهده داشته است. مرکز ضد تروریسم یکی از نهادهای اطلاعاتی زیر مجموعه مدیریت اطلاعات ملی آمریکا است.

دریاسالار مگوایر ۳۶ سال در نیروی دریایی آمریکا فعالیت کرده است.

طبق این گزارش، منتقدان چنین عزل و نصب‌ها در دستگاه اطلاعاتی آمریکا را یکی از گام‌های ترامپ برای سرکوب مخالفان خود در داخل دولت توصیف می‌کنند. دنی کوتس در ارزیابی‌های اطلاعاتی خود، گزارش‌هایی مغایر با نظرات ترامپ منتشر می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز