خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل جنایت کارخانه سنگ‌بری در منزل

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۸۷۰

ماموران عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد موفق شدند طی یک حرکت ضربتی و در کمتر از دو ساعت قاتل نگهبان کارخانه سنگ بری را دستگیر کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیدجلال حسینی، رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته راس ساعت هشت طی تماس های تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیسی ماموران عملیات این کلانتری در جریان یک فقره قتل، طی نزاع دو مرد تبعه افغانستانی در کارخانه سنگ برش در محدوده حسن آباد قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با حضور سریع در محل تحقیقات در این رابطه کلید زده شد و خیلی زود با به دست آمدن تصاویر دوربین های مداربسته نصب شده در محل مشخص شد ضارب فردی ۵۵ ساله و نگهبان کارخانه می باشد که نگهبان دیگر کارخانه را که ۴۸ سال سن داشت با ضربات چاقو به شدت زخمی و روانه بیمارستان می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مدارک موجود، خیلی سریع هماهنگی های قضائی اخذ شد و با به دست آمدن آدرس منزل متهم، ماموران با حضور در منزل اش، او را طی یک عملیات ضربتی در حالیکه قصد فرار داشت دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم به کلانتری دلالت داده شد و در عرض کمتر از دو ساعت پلیس توانست او را دستگیر کند.

بنابراین گزارش، با وجود انتقال مقتول به بیمارستان، او دچار مرگ مغزی شده بود و بنابر این دلیل، اعضای بدن مقتول ۴۸ ساله با رضایت اولیای دم در بیمارستان به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز