خبرگزاری کار ایران

جزء قاسمی خبرداد:

اصلاح 70 درصد از شبکه توزیع آب هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۱۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان 70 درصد پیشرفت داشته و این عملیات همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: عملیات اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در خیابان فردوسی به متراز 1200 متر در دو لاین شرقی و غربی این خیابان در دست اقدام است که این عملیات تا 48 ساعت آینده به اتمام خواهد رسید.

وی به تعویض انشعابات فرسوده آب مشترکین ساکن در خیابان فردوسی نیز اشاره کرده و گفت: پس از اتمام اجرای خطوط لوله اصلی کار تعویض انشعابات فرسوده در این محدوده تا 15 روز کاری آینده انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بیان داشت: این عملیات بخشی از پروژه بزرگ اصلاح شبکه توزیع مناطق هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان است که تا کنون 10 کیلومتر از آن انجام پذیرفته است.

جزء قاسمی تصریح کرد: هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان شامل بازار سرپوشیده، کوچه های منتهی به بازار، حدفاصل میدان انقلاب تا سبزه میدان و خیابان های زینبیه غربی و شرقی است که عملیات اصلاح شبکه فرسوده آب در آنها اجرایی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طول کل شبکه فرسوده در هسته مرکزی شهر زنجان معادل 14 کیلومتر است که برای اصلاح این میزان شبکه فرسوده 50 میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز