خبرگزاری کار ایران

مقام اول بخش مصاحبه جشنواره فرهنگی امین‌الضرب به خبرنگار بخش کارگری ایلنا رسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۹۴

نفرات برتر جشنواره فرهنگی امین‌الضرب در مراسمی که در محل اتاق بازرگانی تهران امروز (16 مرداد) برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، نفرات برتر جشنواره فرهنگی امین‌الضرب معرفی شدند. 

 ۵۵ اثر در ۵ بخشِ گزارش خبری، گزارش توصیفی، مقاله و یادداشت، مصاحبه و تیتر به مرحله پایانی راه یافتند.

مقام اول بخشِ مصاحبه به «سیدپیام عابدی» خبرنگار بخش کارگری خبرگزاری ایلنا رسید. 

مهدی فرقانی استاد روزنامه‌نگاری و رئیس گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، حسن نمکدوست تهرانی استاد روزنامه‌نگاری و رئیس مرکز پژوهش‌های روزنامه همشهری و فرهت فردنیا معاون سردبیر روزنامه دنیای اقتصاد مسئولیت داوری این دوره از جشنواره فرهنگی امین‌الضرب را برعهده داشتند. 

مسعود خوانساری (رییس اتاق بازرگانی تهران) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب گفت: در ابتدای دوره هشتم اتاق با نظرسنجی که صورت گرفت، متوجه شدیم که اتاق وضعیت مناسبی در افکار عمومی ندارد و بیش از ٩٠ درصد کسانی که حتی کارت بازرگانی داشتند، نمی‌دانستند که ما نهادی دولتی نیستیم و متعلق به بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به نوسانات ارزی سال گذشته اظهار داشت: با اقداماتی که در طول سال‌های گذشته انجام دادیم، دیدیم که نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ٨٠ درصد فعالان اقتصادی و مردم بین اقدامات دولت و فعالیت‌های اتاق تفکیک قاعل هستند.

خوانساری از تلاش برای برگزاری چهارمین دوره اعطای لوح و نشان امین‌الضرب به فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: با برگزاری این مراسم به دنبال آن هستیم از کسانی که در عرصه‌های اقتصادی فعال هستند و حق آنهاست، تقدیر کرده و آنها را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: در دی ماه قصد داریم در جشنواره فیلم مستند شرکت کنیم و مستندهایی را در خصوص کارآفرینی به این جشنواره معرفی کنیم.

رییس اتاق تهران همچنین با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: قصد ما از برگزاری جشنواره فرهنگی امین‌الضرب نیز آن است تا از تمامی کسانی که در عرصه‌های خبری تولیدات برتری دارند، قدردانی کنیم زیرا قلم آنها در روشنگری جامعه بسیار موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز