خبرگزاری کار ایران

در بندی در زنجان خبرداد:

خبرنگاران اینترنت بدون فیلتر می گیرند

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۰۳۴

مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر از ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران داد و گفت: ارائه کارت خبرنگاری ملی و بین المللی به خبرنگاران آسانتر شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا دربندی، امروز در جمع مدیران خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان زنجان ، ضمن ارائه گزارش و امار از تعداد خبرگزیاریها و مطبوعات داخلی ، با اشاره به سهمیه 3هزار نفری بیمه پایه ای خبرنگاران در کشور ، اظهار داشت: 3هزار نفر بیمه تکمیلی خبرنگار نیز در کشور وجود دارد.

دربندی،  با بیان اینکه بیمه کارفرمایان اصحاب رسانه  بعنوان  نیز به صورت خویش فرما محسوب می شود، ادامه داد: مشاوره حقوقی بمیه ای و مالیاتی مطبوعات برای اصحاب رسانه ای راه اندازی شده است.

وی، خبر از ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران کشور داد و گفت: مسائل مربوط به فیلتر اینترنت به خبرنگاران رفع شده است.

این مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور،  همچمین از تسهیل روند صدور کارت خبرنگار ی به صورت ملی و بین المللی داد و گفت: یارانه روزنامه ها نیز با ضوابط به روز با توجه به مناطق محروم و غیر محروم پرداخت می شود.

مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  با بیان اینکه حدود 90 درصد مطبوعات تیتراژ نا معلوم در کشور دارند ، تصریح کرد: در صدد رفع مشکلات حوزه ورود کاغذ به کشور هستیم و در این باره  اقدامات مطلوبی نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز