خبرگزاری کار ایران

در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم:

مجوز اجرای گازرسانی به روستاهای همه‌سین و هاجرآباد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۴۲۵

در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم مجوز اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای همه‌سین و هاجرآباد واقع در شرق پایتخت صادر شد.

به گزارش ایلنا، هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم به ریاست معاون شهرسازی و معماری و با حضور اعضاء اصلی این کمیته، شهردار منطقه ۱۳، معاونین شهرسازی و معماری مناطق ۱۳ و ۲۰، جمعی از مدیران و کارشناسان مناطق و دستگاه های نظارتی برگزار شد.

 در این جلسه عبدالرضا گلپایگانی بر توجه به اهمیت حفظ حریم شهر تهران و ارائه خدمات به روستاهای واقع در حریم، در چارچوب ضوابط و مقررات تأکید کرد.

وی توجه به مسائل زیست محیطی حریم و ارائه خدمات به ساکنان حریم را از موضوعات مهم فرآیند مدیریت حریم عنوان کرد و گفت: حفظ و صیانت از حریم علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری های غیرمجاز، نیازمند توجه و ارائه خدمات مورد نیاز در بخش های مختلف به ساکنان حریم است؛ بر این اساس در جلسه کمیته فنی حریم موضوع گازرسانی به روستاهای همه سین و هاجرآباد که سال ها در انتظار گازرسانی بودند، با رعایت مسائل فنی و در چارچوب ضوابط و مقررات، به تصویب اعضاء رسید.

در این جلسه رحمانی شهردار منطقه ۱۳ نیز گفت: این مصوبه با رعایت ضوابط زیست محیطی در کمترین زمان ممکن باید عملیاتی شود.

مجتبی شکری مدیر کل حریم شهر تهران نیز در حاشیه این جلسه گفت: کمیته فنی حریم،یک مجموعه مشورتی است که به ریاست معاون شهرسازی و معماری و اعضاء تشکیل می شود تا همه طرح ها و پروژه های ارائه شده از سوی مناطق پس از بررسی های کارشناسی و فنی و گرفتن تأیید از کارگروه تخصصی حریم، در این کمیته مورد بررسی نهایی قرار بگیرد.

وی افزود: در جلسه اخیر شش آیتم مورد بررسی قرار گرفت که مهم ترین آن صدور مجوز برای گازرسانی به روستاهای همه سین و هاجر آباد در حریم شهر تهران بود.

به گزارش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مدیر کل حریم تهران با اشاره به اهتمام شهرداری به حفظ مسائل زیست محیطی گفت: تمام پروژه ها در این سطح علاوه بر استعلام محیط زیست باید برای اجرایی شدن مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان را نیز داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز