خبرگزاری کار ایران

پیگیری طرح کارآفرینی مهارت بنیان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۸۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، طرح کارآفرینی مهارت بنیان در استان البرز را تشریح کرد و از پیگیری اجرای آن خبر داد.

به گزارش ایلنا،تقی غیاثی‌تبار در جلسه‌ای که با حضور کارشناسان و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در سالن  جلسات اداره کل برگزار شد ، طرح کارآفرینی مهارت بنیان را تشریح کرد. 

وی با اعلام اینکه طرح کارآفرینی مهارت بنیان حامی افراد دارای ایده در مسیر تجاری سازی است خاطرنشان کرد: در طرح کارآفرینی مهارت بنیان افراد دارای طرح و ایده، با ارائه آموخته های خود و کمک گیری از مربیان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای با استفاده از امکانات و تجهیزات این کارگاهها ،ایده های خود را عملیاتی می کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، مهم‌ترین اهداف این طرح را تجاری ‌سازی و تکمیل زنجیره خلق ارزش مبتنی بر مهارت‌‌های آموخته شده، توانمندسازی و افزایش خودباوری مهارت آموختگان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار، بهره‌مندی از ظرفیت‌های بلا استفاده مراکز ثابت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، حمایت وتسهیل‌گری در ایجاد و توسعه شرکت‌های کوچک مهارت بنیان، تسهیل فرآیند کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای مهارت آموختگان و دانش‌آموختگان دانشگاهی، ترویج و گسترش فرهنگ،دانش و مهارت کارآفرینی دانست.

غیاثی‌تبار تصریح کرد: طرح کارآفرینی مهارت بنیان همگام با سراسر کشور در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه ای این اداره کل به صورت جدی پیگیری و اجرا می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز