خبرگزاری کار ایران

خسرو دهقان، رییس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۵۲

خسرو دهقان به عنوان رئیس و جواد طوسی به عنوان نائب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب شد

به گزارش ایلنا، کامران ملکی (بازرس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی) با اشاره به آخرین جلسه شورای مرکزی این انجمن گفت: در اولین نشست هیات مدیره این نهاد صنفی و در یک تعامل و تفاهم صمیمانه، هریک از اعضا در مسئولیت‌های داخلی انجمن قرار گرفتند.

 خسرو دهقان به اتفاق آراء ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده گرفت و جواد طوسی در این دوره ترجیح داد به عنوان نایب رییس انجمن در کنار خسرو دهقان قرار گیرد.

  وی ادامه داد: جعفر گودرزی که در دو دوره اخیر بالاترین رأی را در مجامع عمومی انجمن کسب کرده بود با تمایل خود از سمت‌های پیشین کناره‌گیری کرد و صرفاً مسئولیت سخنگویی و خزانه داری انجمن را پذیرفت. از سوئی دیگر علی علایی در کمیته سه نفره عضویت انجمن قرارگرفت و سپیده ابرآویز هم بر اساس مصوبه شورای مرکزی پیشین، دبیری جشن نوشتار انجمن را برای برگزاری دوره‌ای پربار عهده‌دار است.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه مسئله ثبت انجمن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پیگیری جعفر گودرزی سرعت گرفت و به اتمام رسید و انشاءالله به زودی شناسه ملی انجمن صادر خواهد شد و هویت قانونی و مستقل انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز