خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ محمودی:

ارتش از هر زمانی پویاتر و آماده‌تر است

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۲۲۸

معاون اجرایی ارتش گفت: به واسطه از خود گذشتگی های کارکنان ارتش، این ارگان نظامی امروز از هر زمان دیگری پویاتر و آماده تر است.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ محمد محمودی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ستاد فرماندهی ارتش که شب گذشته در مجموعه فرهنگی تفریحی شهید سرلشکر قرنی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انسانی، شایسته، شجاع و کارآمد بهترین سرمایه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه ایمان، ولایتمداری و رشادت از ویژگی های کارکنان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، گفت: ارتشی‌ها در دوران دفاع مقدس بحران و سختی‌ها را به جان خریدند و با خلق حماسه‌های بی‌نظیر، پیروزی را برای کشور به ارمغان آوردند.

معاون اجرایی ارتش نقش خانواده کارکنان را در توفیقات متعدد ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقشی پر رنگ و موثر دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس این خانواده ها بودند که از جبهه ها حمایت کردند و به رزمندگان روحیه می دادند.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان می‌درخشد، گفت: جایگاه رفیع ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی نشات گرفته از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و خون پاک شهدا است.

وی همچنین به توطئه‌های متعدد استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز از راه‌های مختلف به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است اما این توطئه‌ها از جمله تهدیدهای آمریکا و ترامپ هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

معاون اجرایی ارتش بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران پویاتر از گذشته، آماده فداکاری برای کشور و حفظ ارزش‌ها است.

گفتنی است، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر امیر سرتیپ محمودی، امیر دریادار پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز