خبرگزاری کار ایران

حمل ۹ کیلوگرم تریاک توسط راننده تاکسی اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۱۳۵

جوانی که برای دستمزد ۵۰۰ هزار تومانی مامور رساندن ۹ کیلوگرم تریاک آب شده به تهرانپارس شده بود دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۵۶ افسریه در اتوبان بسیج، قسمت جنوب به شمال در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی تیبا در حالیکه اتوبان را خلاف جهت به دنبال یک دستگاه موتورسیکلت حرکت می کرد مشکوک شدند.

در ادامه، موتورسیکلت مذکور با دیدن ماموران از محل گریخت و ماموران با توقیف تیبای مذکور به بازجویی از راننده پرداختند که جوانی ۲۶ ساله بود.

این جوان که مدعی بود راننده یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی می باشد طی بازجویی های اولیه مدعی شد باری را قرار است به تهرانپارس برساند که موتورسیکلت فراری با او تصادف می کند و همین موضوع باعث می شود راننده تیبا به دنبال او برود.

طی بازجویی ها مشخص شد جواب های این جوان ضد و نقیض می باشد که در ادامه خودروی او مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد داخل خودرو چند عدد بطری آب از نوع کتابی موجود است و در آنها به طرز ماهرانه ای ۹ کیلوگرم تریاک جاساز شده است.

متهم در ادامه به کلانتری دلالت داده شد و در ادامه بازجویی ها طی اظهاراتی عنوان داشت شهروندی در سه راه سیمان آنها را به او تحویل داده و از او خواسته است در ازای ۵۰۰ هزار تومان، بار را به نقطه ای در تهرانپارس برساند که با هشیاری پلیس به دام می افتد.

سرگرد فرهاد واقعی، رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: در این زمینه برای متهم که راننده تاکسی اینترنتی است پرونده ای تشکیل و او برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضائی مربوطه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز