خبرگزاری کار ایران

پوستر «قصه مردی که مو نداشت» منتشر شد/ معرفی عوامل نمایش

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۵۶

همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «قصه مردی که مو نداشت» به کارگردانی مصطفی کشتگر، پوستر این اثر نمایشی با طراحی مهدی دوایی رونمایی و منتشر شد.

به گزارش ایلنا، نمایش «قصه مردی که مو نداشت» با نویسندگی و کارگردانی مصطفی کشتگر و بر اساس نمایشنامه‌ای از زنده‌یاد علی حاتمی شکل گرفته است. این اثر نمایشی قرار است از روز چهارشنبه ۱۶ مرداد سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

پوستر «قصه مردی که مو نداشت» با طراحی مهدی دوایی، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت این اثر نمایشی در سامانه ایران نمایش، رونمایی و منتشر شد.

در این نمایش با تهیه‌کنندگی نگین لاجوردی، بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: شیوا بافهم، امیر بشیره‌نژاد، رامین دلفانی، حامد شریف‌پور، حامد مقدسی، وحید منافی و کامران هوشمندیان.

هادی حدادی، فرهاد دلشادی، احسان بسی‌خواسته و فرزام شاد زی‌نواز گروه موسیقی، آرمین اقراری مجری طرح و مدیرتولید، فرید بیرقی سرمایه‌گذار، نغمه لاجوردی دستیار کارگردان، مهدی دوایی مدیر هنری و طراح گرافیک، «PLAY + PAUSE STUDIO» ساخت تیزر، رامین برجی تصویرسازی انیمیشن، جواد خدابخش انیماتور، نگار امیدعلی طراح چهره‌پردازی، مهدی آشنا عکاس، مصطفی کشتگر طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور و محمد کرمی و آرمان علی‌رضایی مدیر صحنه نمایش «مردی که مو نداشت» هستند.

نمایش «قصه مردی که مو نداشت» ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز