خبرگزاری کار ایران

8 سوال معاون سابق استقلال از خطیر

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۵۵۲

معاون اسبق باشگاه استقلال تهران با بیان 8 سوال خواستار ارائه توضیحات بیشتر از علی خطیر شد.

به گزارش ایلنا، در هفته جاری علی خطیر که به تازگی از سمت معاونت باشگاه استقلال تهران استعفا داده بود، نشست خبری ترتیب داد و در آن ضمن دفاع از عملکرد خود علیه مدیران سابق باشگاه استقلال موضع گرفت.

علی نظری جویباری طی مصاحبه‌ای به اظهارات خطیر پاسخ داد و خطیر در جواب او اعلام کرد که حاضر است طی مناظره‌ای با او دیدار کند.

جویباری که در زمان مدیرعاملی علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال حضور داشت با بیان 8 سوال از خطیر خواستار شفاف سازی بیشتر شد. سوالات را در ادامه مشاهده می‌کنید:

اول: ما از استقلال هیچ پولی نگرفتیم و با تمام وجود و افتخار برای آن کار کردیم، آیا شما از منظر قانونی حق داشتید قرارداد 200 میلیونی با استقلال ببندید و منت آن را بر سر هوادار بگذارید و به نوعی تهدید کنید که آن را می‌گیرید؟

دوم: کدام مدیر و معاون باشگاه استقلال با پول باشگاه استقلال 60 میلیون پول پیش خانه داده و 12 میلیون تومان اجاره ماهانه که شما چنین کرده‌اید و به خانه‌ای که متعلق به پادوانی بود رفتید؟ این پول اشکال ندارد؟

سوم: 60 هزار فرانک سوییس برای سوپر جام هزینه کردید تا طرح دعوا کنید، نتیجه‌اش را گزارش دهید.

چهارم: شرح وظایف شما در استقلال چه بوده؟ مدیر رسانه‌ای بودید؟ مدیر بخش حقوقی؟ مسئول نقل و انتقالات؟ عضو کمیته فنی؟

پنجم: چرا در زمان شفر در جذب بازیکن بدون نظر مربی دخالت می‌کردیدکه در ماجرای پابلو ولاسکز این موضوع رسانه‌ای و شفر خشمگین شد و تمرکزش به هم ریخت؟

ششم: چرا وریا غفوری شما را عامل از بین رفتن اتحاد تیم و اخلال در روند تیم قلمداد کرده بود؟

هفتم: در مورد فروش اللهیار صیادمنش وسط کورس قهرمانی صحبت کنید، آن هم با علم به اینکه در آینده، پس از قهرمانی می‌توانستید او را با قیمت‌های بالاتری هم بفروشید.

هشتم: سرنوشت درآمد‌های ارزی استقلال چه شد که هم حقوق‌ها را کامل پرداخت نکردید و هم 17 بازیکن از جمله پاتوسی را از دست دادید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز