خبرگزاری کار ایران

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۶۸

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۸ خبر داد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) با اشاره به آخرین آمار دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۸ به خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده  آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۸ در ۱۶ کد رشته با آزمون صبح روز جمعه ۱۱ مرداد در ۱۶۳ شهرستان  و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: تاکنون از تعداد ۷۵ هزار و ۲۵۲ داوطلب شرکت‌کننده در کد رشته‌های با آزمون این دوره از کاردانی به کارشاسی ناپیوسته ۵۴ هزار و ۳۴ نفر معادل ۷۱.۸۰ درصد برای دریافت پرینت کارت خود اقدام نموده‌اند. داوطلبان فراموش نکنند که تا ساعت ۲۴ امروز ۵ شنبه ۱۰ مرداد فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام نمایند.

توکلی گفت: آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در ۹ کد رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: از تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ داوطلب ۹ کد رشته با آزمون این دوره، تعداد ۶۸ هزار و ۳۸۷ داوطلب معادل ۸۰.۳۶ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند. این تعداد داوطلبان نیز تا ساعت ۲۴ امروز ۱۰ مرداد فرصت دارد کارت آزمون خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز