خبرگزاری کار ایران

استراماچونی انتخاب خوبی برای استقلال بوده است

نامجو مطلق: استقلال از تأخیر لیگ ضرر می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۸۹

پیشکسوت استقلال معتقد است انگیزه استراماچونی می تواند به این تیم کمک کند.

به گزارش ایلنا،مجید نامجو مطلق عدم حضور بازیکنان باتجربه و بزرگ در استقلالِ استراماچونی را یک خلأ بزرگ می‌بیند. با بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط فعلی آبی پوشان گفت‌وگو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

کسی که در ایتالیا بوده از دانش بالایی برخوردار است. از نظر من استراماچونی انتخاب خوبی برای استقلال بوده است. سرمربی جوان و باانگیزه می‌تواند به تیم کمک کند. اینکه او بتواند بدون دغدغه کارش را پیش ببرد مهم‌ترین چیز خواهد بود.

در نقل‌وانتقالات همانند فصل گذشته بازیکنان زیادی از استقلال جدا شدند.

با توجه به اینکه نفرات زیادی از این تیم جداشده‌اند زمان و فرصت مناسب باید به سرمربی تیم داده شود تا او بتواند استقلال را به‌جایگاه واقعی‌اش برساند. در حال حاضر جوانان به‌جای بازیکنان باتجربه حضور دارند اما مطمئنم می‌توانند خیلی زود و در قالب کارهای تاکتیکی و تیمی عملکرد موفقی داشته باشند؛ به‌شرط آنکه هواداران هم از آنان حمایت کنند.

عدم حضور بازیکنان باتجربه یک کمبود نیست؟

این‌یک مشکل بزرگ برای استقلال است. این تیم به‌جز وریا غفوری و یکی دو نفر دیگر، بازیکن بزرگ ندارد و این موضوع برمی‌گردد به مدیریت تیم که باید یک یا دو بازیکن باتجربه به جمع تیم اضافه کرده تا آن‌ها بتوانند یک ارتباط و تعامل خوب رابین کادرفنی و بازیکنان جوان برقرار کنند.

استقلال با استراماچونی می‌تواند موفق باشد؟

باید مسابقات شروع شود تا آن زمان ببینیم استراماچونی در شرایط مسابقه چگونه خواهد بود. استقلال تغییرات زیادی داشته که بیش‌ازاندازه بوده و باعث شده این تیم دچار تحولات عجیبی شود. در طول این چند سال اخیر بارها دیده‌ایم که تعداد زیادی بازیکن از استقلال جداشده‌اند و نفرات جدیدی آمده‌اند که تا به مرز هماهنگی با دیگر بازیکنان رسیدند دوباره تغییرات زیادی در تیم صورت گرفت.

شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر هنوز مشخص نیست؟

این‌یک اتفاق بد است. مربیان تیم‌ها بر اساس شرایط زمانی شروع لیگ طراحی تمرین می‌کنند اما متأسفانه این تأخیرها شرایط را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری حق‌دارند که نسبت به این قضیه معترض باشند. تیم‌هایی که تمرینات را به‌موقع آغاز کرده‌اند دراین‌بین ضربه می‌خورند اما آن‌ها که دیر تمرینات را شروع کرده‌اند از این بابت خیلی خوشحال خواهند شد. استقلال قطعاً جزو تیم‌هایی است که ضربه می‌خورد چون تمرینات بدن‌سازی را مدت‌هاست که تمام کرده‌اند و الان برای حفظ آمادگی از بازی‌های تدارکاتی و دوستانه استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز