خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور؛

تفاهمنامه همکاری بین شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و نیروی انتظامی امضا شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۱۷۳

شرکت شهرک های صنعتی قزوین و نیروی انتظامی استان برای نخستین بار در کشور در زمینه تقویت امنیت سرمایه گذاری، توسعه نظم در شهرک های صنعتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع تخلف و جرایم در این نقاط تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین روز پنجشنبه در حاشیه انعقاد این تفاهمنامه گفت: در سال رونق تولید و در راستای امنیت سرمایه گذاری، نظم و گسترش دامنه و ابعاد حفاظت فیزیکی و پیشگیری از بروز بسترها و آسیب‌های موجود صنعتی، تولید، اجتماعی و وقوع تخلف و جرم از طریق اجرای برنامه‌های مشترک علمی، اجرایی، آموزشی و فرهنگی، پژوهشی و... تفاهم همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین منعقد شد.

وی اظهار داشت: همواره امنیت برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی از اولویت ها بوده و خوشبختانه این مهم در کشور عزیزمان ایران علی الخصوص در منطقه مهیاست بطوری که در حال حاضر ۱۹ سرمایه گذار خارجی شهرکها و نواحی صنعتی استان به فعالیت اقتصادی و تولیدی مشغول و رضایت کامل دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به اهداف این تفاهم نامه،  تببین و تدوین دیدگاههای امام(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، استقرار نظم و امنیت، رونق تولید و امنیت صنعتی و سرمایه گذاری – اجرای پروژه نظارت الکترونیکی  شهرکها و نواحی صنعتی استان از طریق دوربین های مدار بسته  و انتقال اطلاعات – اقدامات پیشگیرانه از قبیل محله محور، حفاظت فیزیکی شهرکها و کارخانجات، زمان محور و ... – نظارت و سازماندهی بر نحوه جذب، آموزش و بکارگیری نیروهای نگهبان و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موسسات حفاظتی و مراقبتی  زیرمجموعه نیروی انتظامی و احداث کلانتری های مستقر از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

سردار مهدی حاجیان  فرمانده انتظامی استان قزوین نیز گفت: یکی از مولفه های مهم در جذب سرمایه گذاری امنیت است که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود و این امنیت بستر تمام پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی را شامل می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی و تولیدی را از دیگر وظایف دانست و افزود: در راستای عدم سوء استفاده برخی از سودجویان در تولید مواد اولیه های غیر مجاز و خطرناک نظارت مستمر از این واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفته و جلوگیری از سرقت‌ها و ایجاد محیط امن برای سرمایه‌گذاران از دیگر وظایف این فرماندهی به شمار می رود.

این تفاهمنامه به امضاء حمید رضا خانپور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و سرتیپ دوم مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین رسید.  

 این اولین تفاهمنامه مشترک در کشور بین شرکت شهرک‌های صنعتی و فرماندهی نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز