خبرگزاری کار ایران

در نشست مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز مطرح شد:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس یک مطالبه مردمی است/ راه اندازی 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۴۸

نشست هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز با حضور استاندار البرز و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در نشست هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه در مکانی مقدس حضور داریم، افزود: یکی از سیاست های اصلی نظام، حفاظت و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت است که مردم و نظام نیز بیمه می کند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه و مسئولیت ملی است، افزود: امید است تا پایان سال توفیق بهره برداری از فازهای اولیه این مطالبه مردمی را داشته باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه به رغم محدودیت های اعتباری در کشور این باغ موزه در البرز با روند خوبی در حال اجرا است، اضافه کرد: سعی داریم از ظرفیت های مردمی نیز برای توسعه این امکان مقدس بهره برداری کنیم.

وی گفت: باید بستری فراهم شود که در شهرستان های استان نیز برای حفظ و تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت امکانات لازم مهیا شود

سردار سرتیپ بهمن کارگر نیز در این نشست، افزود: هم اکنون ۱۵ مرکز فرهنگی دفاع مقدس  در سراسر کشور فعال هستند.

کارگر با بیان اینکه استاندار البرز انگیزه و اهتمام ویژه ای برای تسریع در بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: استان البرز نقش بسیار مهمی در مسایل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی  کشور داشته  اما  این استان در بخش باغ موزه دفاع مقدس نسبت به استان های دیگر عقب  است .

سردار کارگر یادآور شد که سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر به راهیان نور رفتند که بیش از ۷۰ درصد آنان را جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال تشکیل می دادند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز