خبرگزاری کار ایران

برنامه تعطیلی تئاتر شهر در روزهای آینده اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۳۲

برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در ایام سوگواری شهادت امام محمد تقی (ع) و شهادت امام محمد باقر(ع) اعلام شد.

به گزارش ایلنا، برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در ایام سوگواری شهادت امام محمد تقی (ع) و شهادت امام محمد باقر(ع) اعلام شد.

نمایش‌های «بانوی آوازخوان» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی، «مگس» به کارگردانی توحید معصومی و «در میان آب‌ها» به کارگردانی سامره رضایی روز‌های پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد روی صحنه رفته اما در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی نخواهند داشت.

نمایش‌های «استاد نوروز پینه‌دوز» به کارگردانی رحمت امینی و «لانچر۵» به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرا دارند اما در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد تعطیل هستند.

براساس این گزارش نمایش «فرشته تاریخ» به کارگردانی محمد رضایی‌راد در روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۷ روی صحنه رفته اما در روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی نخواهند داشت. این در حالی است که نمایش «آدم‌ها، قصه‌ها، آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی در کافه تریای تالار اصلی روزهای پنجشنبه ۱۰ مرداد و پنجشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۱۹ اجرا شده اما روزهای جمعه ۱۱ مرداد و جمعه ۱۸ مرداد اجرایی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز