خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون وزیر صنعت؛

دستور «ثبت‌سفارش بدون وقفه» کالاهای اساسی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۸۸

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت دستورات لازم را برای ثبت‌سفارش بدون‌وقفه کالاهای اساسی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، عباس قبادی در پی توقف ثبت سفارش کالاهای اساسی از سوی وزارت جهاد کشاورزی، طی دستوری به مدیران وزارت صمت بر ثبت سفارش بدون وقفه کالاهای اساسی تاکید کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای رهبری

جناب آقای عباسپور

جناب آقای کلامی

جناب آقای قبله

با سلام و تحیات الهی

نظر به یادداشت مورخ ۹۸/۵/۵ معاونت محترم توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ضروری است از یوم جاری فرآیند ثبت سفارش کالاهای اساسی بدون وقفه در قالب سامانه‌های مربوط توسط اداره کل خدمات بازرگانی اجرایی گردد و مراتب به دفتر مقررات صادرات جهت ثبت سفارش ارسال شود.

ضمناً کماکان وزارت محترم جهاد کشاورزی نسبت به بررسی و تأیید ثبت سفارش سایر ردیف‌های تعرفه مشمول ارز رسمی و نیمایی اقدام خواهد نمود.»

به گزارش خبرنگار مهر، در پی تفویض اختیار امور مربوط به بازرگانی از وزارت جهاد به وزارت صنعت، معدن و تجارت با تصمیم سران قوا، روز گذشته (شنبه ۵ مردادماه) علی‌اکبر مهرفرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی طی نامه‌ای دست‌نویس به مدیران وزارت جهاد کشاورزی از آنان خواسته است از هرگونه تأیید ثبت سفارش خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز