خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش:

تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم/ اورهال تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۳۲

فرمانده یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم، گفت: ما تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم منصور روح الامینی فرمانده یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به وظیفه اصلی این یگان، گفت: هوا دریای نیروی دریایی ارتش قسمت هوایی این نیرو است و رصد و پایش مرتب تمامی مناطق تحت کنترل یعنی همه مناطق سرزمینی و بین‌المللی از جمله ماموریت‌های این یگان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در زمین و دریا امدادرسانی انجام می‌دهیم، به امدادرسانی یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش در کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و خوزستان اشاره کرد و افزود: بیمارانی که نیاز به انتقال به بندرعباس و مراکز استان‌ها را دارند توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتش از مناطق مختلف و صعب العبور به بیمارستان‌های پیشرفته در بندرعباس و سایر مراکز استان‌ها منتقل می‌شوند.

فرمانده یکان هوا دریای نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه یکی از شرح وظایف ما امدادرسانی به یگان‌هایی است که در حالت استراحت در دریا هستند، اذعان کرد: برای امدادرسانی مالکیت و ملیت آن یگان‌ها مهم نیست، بلکه اگر یکان‌های ایرانی یا غیر ایرانی در محدوده تحت کنترل ما، دچار اضطرار شوند و یا برابر استانداردهای بین المللی درخواست کمک کنند، بالگردهای ما به یاری آنان می‌شتابند.

وی با اشاره به تعمیرات وسایل پرنده در کشورهای محل ساخت آنان، افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی ما مورد تحریم همه‌جانبه کشورهای سازنده وسایل پرنده قرار گرفتیم. وسایل پرنده در بازه زمانی مشخص یعنی از هفت روز تا 27 ماه نیازمند چک‌های تعمیراتی هستند و پس از 27 ماه باید حتما آن وسایل پرنده به کشور سازنده منتقل شده و مورد اورهال (بازآماد) اساسی قرار گیرد.

امیر دریادار دوم روح‌الامینی با بیان اینکه اورهال اساسی تمامی وسایل پرنده را خودمان انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما تهدید تحریم را تبدیل به فرصت کردیم و این اقدامات امروز توسط کسانی انجام می‌گیرد که انقلاب را درست درک نکرده و آن زمان متولد نشده بودند اما با خودباوری و با استفاده از تجربه پیشکسوتان قبل از خود توانسته‌اند تمام کارهای پیچیده تعمیراتی را انجام دهند.

فرمانده یگان هوا دریای نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: ما با کمک دانشگاه، صنعت و فرزندان خود توانستیم وسایل پرونده را کاملا سرپا نگه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز