خبرگزاری کار ایران

با رقابت ۲۵ تیم در قالب ۱۵ استان انجام شد؛

قهرمانی تیم هلال‌احمر لرستان در مسابقات بودو کیوکوشین کاراته کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۸۶

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک بودوکیوکوشین کاراته با قهرمانی تیم جمعیت هلال‌احمر لرستان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک بودو کیو کوشین روز جمعه به میزبانی جمعیت هلال احمر لرستان و در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد که در آن ۲۵ تیم در قالب ۱۵ استان حضور یافتند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در قالب گرامیداشت یادواره شهدای امدادگر برگزار شد، بیش از ۴۰۰ ورزشکار شرکت کردند که در پایان تیم جمعیت هلال احمر لرستان به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان افزود: تیم استان تهران به عنوان نایب قهرمان این رقابت‌ها شناخته شد و کرمانشاه نیز صاحب جایگاه سوم شد.

رضایی بیان کرد: کار هدایت تیم جمعیت هلال احمر لرستان برعهده حجت الاسلام بهزاد پیروزفر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان بود و همچنین وی مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را نیز بر عهده داشت.

وی تصریح کرد: این چهارمین قهرمانی پیاپی تیم ورزشی جمعیت هلال احمر لرستان در دو سال اخیر مسابقات کشوری به شمار می‌آید.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز