خبرگزاری کار ایران

احتمال افزایش ترافیک در ساعات پایان رای گیری

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۶۲۳

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: در ساعات پایانی رای گیری شاهد افزایش ترافیک خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدکریم بیات، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران و مشاور شهردار تهران با اشاره به اینکه  بعد از اذان و ساعات آخر انتخابات شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود، گفت: این امر سبب افزایش ترافیک خواهد شد و تدابیر ویژه ای در این رابطه لحاظ کرده‌ایم تا ترافیک احتمالی بهبود پیدا کند.

وی افزود:  این قول را می‌دهیم همکاران ما با تمام توان و تا پایان ساعت رای گیری نسبت به برگزاری انتخابات امن فعال باشند.

بیات در ادامه اظهار داشت: از ساعت پنج صبح امروز به صورت فعال همکاران من در سطح شهر حضور پیدا کردند و برای ایجاد امنیت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون موارد امنیتی یا غیرامنیتی گزارش نشده است تصریح کرد: مگر در چند مورد جزئی که با تذکر و ارشاد همکاران من همراه بوده و  چنانچه نیازی باشد همکاران من دخالت خواهند کرد.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی افراد به مقر انتقال داده می شود.

بیات در پایان گفت: نیروی انتظامی با استفاده از توان انتظامی تهران بزرگ در این انتخابات حضور دارد و باید از سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران  که همکاری لازم در برگزاری این انتخابات را داشتند قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز