خبرگزاری کار ایران

«اسب چشمه» در دیوارچهارم روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۵۲۴

نمایش «اسب چشمه» اثر تحسین شده سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استانی البرز در تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «اسب چشمه» به نویسندگی و کارگردانی کرم‌اله سلیمانی بعد از درخشش در سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر فجر استانی البرز، از اول تا پایان مرداد ۹۸ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه خواهد رفت.

این اثر موفق شده است دیپلم افتخار کارگردانی و نویسندگی، طراحی صحنه و موسیقی، بازیگری زن و مرد و همچنین تقدیر‌نامه بازیگری زن و مرد را از جشنواره فجر کسب کند.

در خلاصه داستان این نمایش این چنین آمده است: یک کارگر اخراجی به نام احمد به دلیل فقر، خانواده‌اش را پنهانی در خانه‌ای سازمانی متعلق به شرکت نفت، اسکان می‌دهد. او معتقد است سکونت در آن خانه حق آنهاست ولی با هجوم غریبه‌ها به خانه، این خانواده مجبور می‌شوند دست به کار خطرناکی بزنند.

«اسب چشمه» از اول مرداد ۱۳۹۸، ساعت ۱۷ در تماشاخانه دیوار چهارم واقع در خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، روی صحنه خواهد رفت.

در این اثر «بهنام مهدی‌پور، رضا رسولی‌پور، مرجان آقانوری، نیوشا شیرنگی و نگین آخوندی» به عنوان بازیگر حضور دارند.

دیگر عوامل «اسب چشمه» عبارتند از:

تهیه‌کننده و مدیر تولید: امید کائیدی شادگان/ مشاور و دستیار کارگردان: محمد بای / طراحان صحنه: بهنام مهدی‌پور و صحرا سعیدی‌فر/طراح نور: وحید شفیعی/طراح لباس: آذین سلیمانی/ طراح موسیقی: صحرا سعیدی‌فر/ همسرایان موسیقی روی صحنه: صحرا سعیدی‌فر، فرید کیامرثی، سپیده سلیمی، ندا صحرایی/ طراحان پوستر: مرتضی خلقی، مهشاد حیدری/ساخت تیزر: امید کائیدی شادگان، مهران ممدوح/تدوین تیزر: علی زمانی/ عکاس: علی اعتماد مقدم/ روابط عمومی و امور رسانه: علی بای، احسان بختیاری، محمد بای.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز