خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد:

تداوم پیگیری ها برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۹۵۱

رئیس دانشگاه لرستان بر تلاش هرچه بیشتر در جهت تصویب اعتبارات مورد نیاز برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از لرستان، خسرو عزیزی در جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس لرستان که در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان و دانشجویان تأکید کرد و گفت: همه مجموعه‌های دانشگاهی استان، نخبگان و اندیشمندان استان و همه دستگاه‌ها بایستی در تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان براساس یک کار تیمی منسجم، مشارکت فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان یک ضرورت و یک کار عظیم و بزرگ است و بایستی این دانشنامه، به گونه‌ای تهیه شود که در شأن و منزلت شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: لرستان بیش از 6 هزار شهید، تقدیم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و این باعث افتخار ماست و بایستی با یک کار منسجم علمی و قوی گروهی دانشنامه دفاع مقدس لرستان تهیه شود.

خسرو عزیزی افزود: کارهایی همچون خلاصه‌نویسی و تبدیل خلاصه‌ نویسی‌ها به فایل‌های صوتی نیز در ذیل دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان انجام می‌شود.

وی گفت: برای تصویب نهایی اعتبارات مورد نیاز برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان، بایستی طرح در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان لرستان مطرح شود و در نهایت با همکاری همدیگر، بتوانیم اعتبارات مورد نیاز را در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شورای دفاع مقدس استان، به تصویب نهایی برسانیم.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: باید در تهیه دانشنامه دفاع مقدس لرستان، از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی جامعه دانشگاهی استان استفاده شود.

عزیزی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعداد 12 پایان‌نامه دانشجویی در مقاطع تحصیلی ارشد و دکترا در دانشگاه لرستان و با موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شده است.

رئیس دانشگاه لرستان، بیان کرد: نوع نگاه و رویکرد استاندار استان، خادمی نیز برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان لرستان، کاملاً حمایت‌گرایانه است.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز