خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

امضای تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه کسب و کارهای فضاپایه

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۷۱

کامران اصغری از امضای تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه کسب و کارهای فضاپایه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران صبح امروز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: این تفاهم نامه با اهدافی از قبیل ایجاد نهادی با عنوان "مرکز توسعه کسب و کارهای فضاپایه" جهت افزایش استفاده از زیرساختهای فناوری اطلاعات در حوزه‌ های مرتبط و همچنین افزایش تولیدات محتوایی برای بهره گیری از توان فنی و تخصصی نیروهای جوان فارغ‌ التحصیل دانشگاه منعقد گردیده است.

وی ادامه داد:  فراهم آوردن بستر همگرایی، تعامل موثر و مشارکت هم افزایی طرفین در راستای ایجاد اشتغال پایدار و همچنین اجرای سیاستهای کلان نظام در رسته‌ی فناوری اطلاعات و خدمتگزاری به فعالان حوزه فناوری اطلاعات ذیل برنامه توسعه کسب¬وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) نیز از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه می باشد.

اصغری مهمترین هدف انعقاد این تفاهم نامه را گسترش استارت آپهای موفق در کسب و کارهای فضا پایه دانست و افزود: یکی از مهم ترین اهداف این اقدام مهم، تنظیم چارچوب همکاری در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و بهره برداری مناسب از نیروی کار انسانی دانش‌آموخته و افزایش تعامل جهت گسترش استارت آپهای موفق جهت تولید محتوای دیجیتال با اجرای پروژه های کاربردی و تجاری ، ذیل برنامه های عملیاتی طراحی شده توسط کارگزار توسعه رسته ی فناوری اطلاعات طرح تکاپو در استان با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار می‌باشد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال مطلوب برای فارغ التحصیلان حوزه فناوری اطلاعات در زمینه تولیدات نرم افزارهای کاربردی تحت اینترنت در فضای ابری و سایر زمینه های مرتبط گام مهمی برداریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در پایان گفت: استان مازندران از ظرفیت بسیار خوبی در زمینه فناوری اطلاعات برخوردار است و توانمند شدن فارغ التحصیلان این حوزه از ضروریات می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز