خبرگزاری کار ایران

در راستای ساماندهی فضای رسانه ای استان صورت گرفت؛

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان محول شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۱۳

در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان که با هدف ساماندهی فضای رسانه ای استان زنجان تشکیل می شود، دبیرخانه شورا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان اظهار کرد: رسانه ها اخباری را منعکس کنند که در راستای سیاسیت های نظام و منافع ملی باشد.

خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه تلاش شود تا گفتمان منطبق بر سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی در جامعه ترویج یابد، افزود: زمانی می توان به مدیریت افکار عمومی پرداخت که اطلاع رسانی دقیق، به موقع و شفاف به مردم انجام شود.

وی بر ضرورت ایجاد اعتماد به نفس در مردم از طریق رسانه ها تاکید کرد و گفت: مدیران در کنار رسانه ها با حرکت جهادی ضمن پاسخگویی به مردم، فضایی امیدآفرین در جامعه ایجاد کنند.

مرادی به تمام تلاش دشمن برای تزریق ناامیدی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا با تحریم و فشارهای اقتصادی بر کشور فضای جامعه را ملتهب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ادامه داد: تضعیف باورهای مردم در حوزه‌های مختلف و ضربه زدن به ساختار نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن بر علیه کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در صحنه های مختلف، وفاداری خود را به انقلاب ثابت کردند، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیشرو داریم و حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای موجب نگرانی بدخواهان نظام و خوشحالی دوستداران انقلاب می شود.

مرادی لازمه مقابله با استکبار جهانی را مقاومت خواند و گفت: تلاش می شود تا تحریم هایی که برعلیه کشور اعمال می شود، با دور زدن حل شود از اینرو رسانه ها هم باید اقدامات صورت گرفته را منعکس کنند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، مشکلات و دغدغه های خبرنگاران به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان ارائه شود تا با رایزنی و همفکری این مشکلات ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان زنجان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محول می شود، ادامه داد: ساماندهی گردش اطلاعات در جامعه از اهداف اصلی تشکیل این شوراست.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه عدم اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح، سریع، عالمانه و مدبرانه به عدم آگاهی و ایجاد دغدغه در جامعه کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: سیاست گذاری در تبیین خط مشی و هماهنگی در امر اطلاع رسانی از دیگر اهداف شورا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز