خبرگزاری کار ایران

مصاف شاگردان عطایی با روسیه مدعی

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۳۹

درچارچوب مسابقات والیبال جوانان جهان، تیم ملی ایران در مصافی حساس به دیدار روسیه برود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ایران در اولین مسابقه خود در رقابت های والیبال جوانان جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم تونس به پیروزی رسید و با توجه به اینکه تیم روسیه با نتیجه 3 بر یک بر تیم چک غلبه کرده بود جوانان والیبالیست ایران در صدر گروه سوم ایستادند. شاگردان عطایی مقابل تیم تونس کار چندان سختی برای پیروزی نداشتند اما بازی مقابل روسیه که یکی از تیم های مدعی قهرمانی است شرایط خاص خودش را دارد.


روس ها در بازی با چک از ستاره 210 سانتی متری خود رونمایی کردند. ماکسیم ساپوژکوف در بازی با چک 24 امتیاز کسب کرد و بازیکنان چک هر کاری کردند نتوانستند این بازیکن آسمانخراش را مهار کنند. بازیکنان تیم جوانان والیبال ایران برای پیروزی مقابل روسیه باید به هر نحوی که شده این بازیکن را مهار کنند در غیر اینصورت روس ها می توانند برای تیم ایران خطرآفرین باشند.


اگر تیم ایران مقبل روسیه پیروز شود با 2 برد به صدرنشینی خود ادامه می دهد اما پیروزی مقابل روسیه هم نمی تواند صعود ایران را به مرحله بعدی قطعی کند چرا که پیروزی روسیه و چک مقابل تونس قطعی است و اگر چک در بازی با ایران به پیروزی برسد در آن صورت 3 تیم ایران، روسیه و چک در تعداد بردها برابر می شوند و آن وقت 2 تیمی که امتیاز بیشتری داشته باشند صعود می کنند. با توجه به این موضوع پیروزی 3 بر صفر یا حتی 3 بر یک مقابل روسیه می تواند کار ایران را برای صعود به مرحله بعدی آسان تر کند.
نکته مهم دیگر اینکه عطایی در بازی با تونس به همه بازیکنان خود فرصت حضور در میدان را داد و این موضوع باعث شد بازیکنان کلیدی تیم ایران دچار خستگی نشوند. اگر تیم ایران مقابل روسیه مغلوب شود آن وقت است که غلبه بر تیم چک حیاتی خواهد بود. روس ها برای این دوره از رقابت ها تدارک بسیاری دیده اند و می خواهند این بار با قهرمانی به خانه برگردند و بازی فردای ایران با این تیم می تواند یک فینال زودرس باشد چرا که هدف عطایی و شاگردانش هم رفتن روی سکو است هر چند این موضوع آنقدر سخت است که از سال 2007 به این سو تیم ایران نتوانسته روی سکوی این رقابت ها برود.


تیم والیبال جوانان ایران فردا(جمعه) از ساعت 15:30 دقیقه رودرروی تیم روسیه قرار خواهد گرفت. دیگر دیدار این گروه نیز بین تیم های چک و تونس برگزار خواهد شد.
تا پایان روز اول این رقابت ها تیم های ایران، روسیه، چک و تونس در رده های اول تا چهارم گروه سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز