خبرگزاری کار ایران

راضی در قزوین خبر داد:

تهیه دستور العمل ساماندهی دستفروشان از سوی وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۹۸۳

دستورالعمل ساماندهی دستفروشان از سوی وزارت کشور تهیه و برای اجرا به زودی ابلاغ می شود.

سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز چهارشنبه در سومین نشست مشترک کارگروه های تخصصی ساماندهی صنوف، مشاغل و مدیریت مراکز عرضه محصولات کشاورزی شهرداری های کشور که در قزوین برگزار شد، افزود: در این دستورالعمل وظایف بین بخشی تمامی دستگاه ها برای شهرهای بالای ۵۰۰ هزار جمعیت تعیین و تا سه هفته آینده برای آنان ارسال می شود.

سید حبیب راضی تصریح کرد: شهرداری‌ها در کمک به عرضه محصولات پروتئینی و کشاورزی به شهروندان موفق عمل کرده و در تعدیل قیمت های این گونه کالاهای پرمصرف موثر عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به کمیسیون خاص امور کلان‌شهرها، اظهار داشت: کمیسیون یاد شده برای بررسی مشکلات شهر تهران و سایر کلان شهرها با حضور تعدادی از وزرا و معاون های رییس جمهوری تشکیل و تصمیمات آن در صورت لزوم و تصمیم گیری نهایی به هیات وزیران ارسال می شود.

به گفته وی، از ظرفیت کمیسیون یاد شده برای رفع مشکل و معضلات شهرها باید نهایت استفاده به عمل آید.

راضی اضافه کرد: شهرداری ها می توانند با ساماندهی بهتر مشاغل شهری و کمک به عرصه محصولات کشاورزی آسایش بیشتری را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

سومین نشست مشترک کارگروه های تخصصی ساماندهی صنوف، مشاغل و مدیریت مراکز عرضه محصولات کشاورزی ۱۵ شهر بزرگ کشور به میزبانی قزوین در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز