خبرگزاری کار ایران

سفر استوکس و صادقیان به ترکیه؛ بازگشت به تمرینات یا توافق برای جدایی؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۱۸۰

مهاجم ایرلندی به ترکیه سفر کرده است و به نظر می‌رسد تهدید‌های تراکتوری‌ها جواب داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس،‌ مهاجم ایرلندی تراکتور بامداد امروز تصاویری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که نشان می‌داد در راه سفر به استانبول است و از این تصاویر بازگشت او به تمرینات تراکتور برداشت شده است و عنوان می‌شود این بازیکن قصد دارد بار دیگر پیراهن سرخپوشان تبریزی را بر تن کند.

تقریباً همزمان با این سفر، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور هم که در ایران مشغول رسیدگی به برخی امور باشگاه بود با چند روز تاخیر نسبت به کاروان این تیم به ترکیه سفر کرد و راهی منطقه ارضروم شد که اردوی تراکتوری‌ها در آنجا برپا شده است.

شنیده‌ها از تبریز حاکی از آن است که تصمیم‌گیری در مورد ادامه همکاری استوکس با تراکتوری‌ها منوط به تصمیمی است که در جلسه با مالک باشگاه و همینطور سرمربی تیم مصطفی دنیزلی گرفته می‌شود.

دنیزلی که به انضباط تیمی اهمیت زیادی می‌دهد به دلیل غیبت طولانی و غیر موجه استکوس قید او را زده بود و به باشگاه اعلام کرده نیازی به او برای فصل بعد ندارد ولی طولانی شدن روند مذاکرات برای جذب مهاجم جدید و عدم توافق با هیچ بازیکنی در این پست باعث شده تراکتوری‌ها در مورد استوکس مردد شوند.

حتی پیراهن شماره 26 فصل گذشته استوکس هم به احسان حا‌ج‌صفی سپرده شده تا مشخص شود تراکتوری‌ها قید ادامه همکاری با استوکس را زده بودند.

از طرفی خود استوکس هم به دلیل مشکلات شخصی دیگر تمایلی به همراهی تراکتوری‌ها ندارد و در سفر به ترکیه قصد دارد مسئولان باشگاه را مجاب به فسخ قرارداد و دادن رضایت‌نامه کند.

به هر جهت باید منتظر ماند و دید در نهایت نشست مشترک استوکس، مدیرعامل و مالک تراکتور و مصطفی دنیزلی به ادامه همکاری طرفین منجر می‌شود یا برای قطع همکاری به توافق می‌رسند.

لازم به ذکر است که به دلیل تکرار چندباره غیبت غیر موجه استوکس در بازگشت به تمرینات طبق قوانین فیفا تراکتوری‌ها می‌توانند با لحاظ کردن جریمه سنگینی روی قرارداد او با این بازیکن قطع همکاری کنند.

استوکس در تعطیلات نیم فصل گذشته هم غیبتی طولانی مدت در تراکتور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز