خبرگزاری کار ایران

پاسخ ترامپ به انتقادها درباره وضعیت بازداشتگاه‌های مهاجران؛

اگر اردوگاه‌ها بیش از حد شلوغ است، بگویید مهاجران به ایالات متحده نیایند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۴۶

رئیس‌جمهور آمریکا به انتقادها درباره وضعیت ارودوگاه‌های پناهجویان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پس از گزارش روز پنج‌شنبه درباره وضعیت بازداشتگاه‌های مهاجران و پس از افزایش انتقادها به این شرایط در توئیتر خود نوشت: بازدید روز جمعه به وضوح به سیاستمداران و رسانه‌ها نشان داد که بازداشتگاه‌های کودکان چگونه کار می‌کنند و چقدر تمیز هستند.

وی با اشاره به گزارش نیویورک‌تایمز در این مورد آن را داستانی ساختگی و ناکارآمد توصیف کرد و نوشت: اماکن مربوط به مردان بزرگسال مجرد تمیز اما شلوغ بود و درصد بالایی از جنایتکاران در آنجا حضور داشتند.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد: متاسفم، نمی‌توانم اجازه دهم آنها وارد کشورمان شوند. اگر این محل‌ها  بیش از حد شلوغ است، به آنها بگویید به ایالات متحده نیایند و به دموکرات‌ها بگویید برای رفع نقاط ضعف، مشکلات را حل کنند!

روز پنج‌شنبه یک پناهجوی گواتمالایی در برابر کمیته فرعی مجلس نمایندگی آمریکا گفت که دختر کوچکش پس از بازداشت در اردوگاه‌های مرزی این کشور مبتلا به عفونت ریه شده و جان خود را از دست داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز