خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو- ترکیه

شعبانی به دیدار فینال راه یافت

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۰۳۸

علی شعبانی به دیدار فینال مسابقات وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه راه یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 74، 86، 92 و 97 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که در پایان دیدارهای مقدماتی علی شعبانی به دیدار فینال راه یافت.

 

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 آبراهام کونیدو روآنو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل فاتح یاشارلی از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر (سه اخطاره) پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. شعبانی در این مرحله مقابل اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر و سه اخطاره به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. این مبارزه با حرکات ناجوانمردانه ای از سوی آلبوروف همراه بود که داوران به وی کارت قرمز دادند. شعبانی در دیدار فینال به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می رود.

عباس فروتن دیگر نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل پاولو اولینیک از مجارستان با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل اسنایدر آمریکایی، فروتن از دور رقابت ها کنار رفت.

 

دیدار رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز