خبرگزاری کار ایران

صدور حکم حبس برای دختر پادشاه عربستان/ «حصه بن سلمان» کارگر مصری را سگ خطاب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۸۵۵

دادگاهی در فرانسه دختر پادشاه عربستان را محاکمه کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره انگلیسی، دادگاهی در فرانسه به صورت غیابی دختر پادشاه عربستان را محاکمه کرد. وی متهم است که برای کتک زدن دو کارگر مصری و خرد کردن تلفن‌های همراه آنها دستور صادر کرده است. بادیگاردهای وی، این دستور را اجرا کرده بودند.

هتک حرمت این دو کارگر به سال 2016 برمی‌گردد؛ زمانی که آنها برای تعمیرات به منزل شاهدخت «حصه بن سلمان» مراجعه کرده بودند. آنگونه که کارگران برای پلیس روایت کرده‌اند، آنها از یک خرابی در منزل وی عکس گرفتند تا در مراجعه بعدی امکانات لازم برای تعمیر را منتقل کنند؛ اما شاهزاده عصبانی می‌شود و اتفاق‌های بعدی رخ می‌دهد. دختر پادشاه عربستان یکی از این کارگران را سگ خطاب کرده بود.

بن سلمان همان موقع بازداشت می‌شود؛ اما چند ساعت بعد آزاد و به احتمال فراوان از خاک فرانسه خارج می‌شود. دستگاه قضایی این کشور اما به تازگی این پرونده را به جریان انداخته است. حالا با صدور حکم غیابی و جنجالی که رسانه‌های فرانسه حول آن راه انداخته‌اند، شاهدخت به صدر اخبار جهان آمده است.

آخرین جنجال خاندان سطنتی عربستان به پرونده قتل «جمال قاشقجی»، روزنامه نگار اهل سعودی در کنسولگری ترکیه در استانبول بازمی‌گشت. در آن پرونده از سوی سازمان ملل و دولت ترکیه، نائب پادشاه یعنی «محمد بن سلمان» به عنوان آمر قتل معرفی شد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز