خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

نخستین پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۸۲

با حضور جمعی از مسئولان استان زنجان نخستین واحد استانی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، نخستین واحد استانی پارک علم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، با حضور مدیران کشوری و استانی در جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد.

استاندار زنجان در افتتاحیه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در سخنانی جهاد دانشگاهی را تنها مرکز دانشگاهی کاربردی دانست و افزود: جهاد دانشگاهی تنها مرکز دانشگاهی کاربردی است که اولین مرکز ناباروری از نظر علم تکنولوژی در صنایع پزشکی هایتک توسط این نهاد انجام شده است.

فتح اله حقیقی پشت میز نشینی را از بزرگترین مشکلات کشور دانست و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات کشور پشت میز نشینی است و در این راستا باید اقداماتی انجام دهیم که این فرهنگ غالب در کشور نسبت به اشتغال تغییر کند.

مقام عالی استان در ادامه بیان داشت: کشور ایران از نظر اقتصادی مبتنی بر فناوری اطلاعات است که جایگاه برتر در دنیا و در منطقه اول است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تبدیل مسائل اجتماعی به ثروت کار سختی محسوب می‌شود، اظهار داشت: برای تبدیل مسائل اجتماعی به ثروت بایستی کیفیت به کمیت تبدیل شود و در عین حال ثروت سازی از مسائل فرهنگی و اجتماعی اقدام بسیار برجسته ای است که تبدیل آن به فرهنگ غالب ، کار دشواری است؛ باید به این باور رسید که از مسائل اجتماعی هم می‌توان ثروت تولید کرد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز