خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان کرد؛

انتخاب مدیران شهرستان‌ها بر مبنای کارآمدی و سلامت

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۸۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها بر مبنای کارآمد و سالم بودن انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی در نشستی با حضور شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک و مسئولان انجمن‌های هنری این شهرستان و اعضای شورای رسانه اظهار کرد: مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان قزوین بر مبنای انقلابی بودن، کارآمد بودن، سالم و اصیل بودن افراد انتخاب می‌شوند.

وی افزود: برخی از امور فرهنگی و هنری در شهرستان آبیک رها شده که پیگیری و ساماندهی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص ساماندهی فضاهای فرهنگی آبیک، خاکعلی و روستاهای زیاران و قشلاق اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

حسینی بیان کرد: خیلی از اساتید و هنرمندان مورد بی‎مهری قرار گرفته و گوشه‌نشینی را اختیار کرده‌اند و باید به سراغ آنها برویم.

وی افزود: طی مکاتبه با استاندار قزوین، مطرح شده در مباحث فرهنگی و هنری دستگاه‌ها همراه و همسو با وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گام بردارند.

این مسئول اضافه کرد: درهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و شهرستان‌ها به روی تمام نهادهای فرهنگی باز است تا کمک حال هم باشیم و برنامه‌ها اثرات و خروجی مطلوبی در لایه‌های مردمی داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، تلاش می‌شود در عرصه فرهنگ  وهنر تولیدات خوب و مطلوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز