خبرگزاری کار ایران

یونیورسیاد دانشجویان جهان- ایتالیا؛

روز طلایی ایران/صعود به رده دوازدهم جدول

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۶۱۴

چهارمین روز از سی امین دوره رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب چهار مدال از جمله اولین مدال طلای کاروان ایران و صعود کشورمان به رده دوازدهم جدول رده بندی مدالی به پایان رسید.

به گزارش روابط  ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، چهارمین روز از سی امین دوره رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان روز یکشنبه 16 تیرماه در ناپل ایتالیا پیگیری شد.

 در این روز کاروان ایران اولین مدال طلای خود را در رشته تیراندازی تپانچه بانوان بدست آورد.

 این اولین مدال رشته تیراندازی در رشته تپانچه در سطح رقابتهای دانشجویان  بدست آمده است.

 همین طور در همین بخش نماینده دیگر کشورمان نشان نقره گرفت. 

اما در اولین روز از مسابقات تکواندو دو نماینده دختر و پسر کشورمان در بخش انفرادی پومسه مدال نقره و برنز گرفتند تا به این ترتیب جمع مدالهای ایران به عدد شش برسد. 

در پایان این روز کاروان کشورمان با کسب 6 مدال شامل یک طلا، دو نقره و سه برنز  با ده پله صعود نسبت به روز قبل به رده دوازدهم جدول رسید. 

کشور ژاپن برای چهارمین روز پیشتاز کسب مدال است. ژاپنی ها که سال آینده میزبان المپیک هستند در پایان چهارمین روز مسابقات، صاحب 40 مدال از جمله 19 طلا، 11 نقره و 10 برنز هستند. آمریکا با 23 مدال شامل 11 طلا، 5 نقره و 7 برنز دوم است. چین با 15 مدال شامل 11 طلا، 4 نقره در رده سوم ایستاده است. 

کشورهای روسیه، کره جنوبی، ایتالیا، چین تایپه، مکزیک، آفریقای جنوبی ، فرانسه و چک در رده های چهارم تا یازدهم هستند. تاکنون 37 کشور از 127 کشور حاضر در مسابقات وارد جدول توزیع مدالها شده اند. 

سی امین دوره رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز