خبرگزاری کار ایران

بازیکنان زیر 23 سال نفت مسجدسلیمان جدا شدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۶۰

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که برای برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل در تهران به سر میبرد گام به گام و با اضاف شدن نفرات جدید خود را به آغاز مسابقات نزدیکتر می‌بیند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان که پس از انتخاب به عنوان سرمربی این تیم اقدامات زیادی در نقل و انتقالات تابستانی داشت در جدیدترین تصمیم خود 2 تن از بازیکنان سهمیه نفت مسجدسلیمان را به دلایل نامعلوم و به صورت توافقی کنار گذاشت.

ایوب طاهری در پست مدافع و عرفان کاظمی در پست وینگر بازیکنان جوانی هستند که ظاهرا در تفکرات مهدی تارتار جایی نداشته اند و پس از توافقات حاصله میان آنها قرارداد خود که 2 فصل دیگر از آن باقی مانده بود را به صورت توافقی فسخ کردند.

تارتار پیش از این نیز نه به این صورت اما غیر علنی خواهان فسخ قرارداد چند تن از جوانان و بازیکنان بومی باشگاه شده بود تا بتواند با خالی شدن لیست، بازیکنان سهمیه خود را طبق نظر و علاقه شخصی خود به خدمت بگیرد.

پیش از این در تحرکات نقل و انتقالاتی نفت مسجدسلیمان بازیکنانی همچون محمد طیبی، احمد جبوری، علی آل کثیر، عماد میر جوان، مهدی بیات، شاهین اخوی، مهدی عیدی، محمود مطلق زاده، وحید خشتان، حمید طاهری فرد، میثم نقی زاده و سعید کریمی را تا این لحظه به خدمت گرفتند.

در نقطه مقابل و بازیکنان خروجی این باشگاه میتوان از علیرضا علیزاده، مجتبی بیژن، یوسف وکیا، موسی کولیبالی، عباس عسکری، میلاد میداوودی و در جدید ترین رخداد ایوب طاهری و عرفان کاظمی نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز