خبرگزاری کار ایران

دادستان كل كشور:

هیچ فردی در هر جایگاه نباید استقلال قوه قضائیه را زیر سئوال ببرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۳

مدیران باید قدر توفیق خدمت به ملت و کشور را بدانند/ بیش از 90 درصد اهداف دشمنان در بر هم زدن فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی كشور و كم كردن روحیه امید در بین مردم شکست خورده است.

ایلنا- رشت: داد ستان کل کشور با تاکید بر اینکه هیچ فردی در هر جایگاه نباید استقلال قوه قضائیه را زیر سئوال ببرد، گفت: اگر قوه قضائیه مستقل و مقتدر باشد در پیشرفت کشور بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الا سلام و المسلمین محسن اژه‌ای امروز در نشست شورای اداری گیلان که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار داشت: گیلان از آب، جنگل، زمین و مهم‌تراز آن انسان‌های فرهیخته، اهل علم و فکر برخوردار است.

وی با تصریح بر اینکه مدیران باید قدر توفیق خدمت به ملت و کشور را بدانند، خاطر نشان کرد: قوه قضائیه تمام تلاشش گسترش عدالت است و در این راستا نظارت داخلی خود را بیش از پیش تقویت نموده است.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۴ خرداد، ابراز کرد: وزارت کشور شورای نگهبان، فرماندارن، نیروهای انتظامی و امنیتی آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات خوب سالم و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.

اژه‌ای با یاد آوری توطئه دشمنان برای برهم زدن فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور و کم کردن روحیه امید در بین مردم، اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران تمام تلاش خود را برای ایجاد نا‌امنی و عقب انداختن انتخابات و ایجاد اخلال در آن به کار گرفته است.

وی با اذعان بر اینکه که بیش از ۹۰ درصد اهداف دشمنان در بر هم زدن فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور و کم کردن روحیه امید در بین مردم شکست خورده است، تاکید کرد: هیچ فردی و در هیچ جایگاه نباید استقلال قوه قضائیه را زیر سئوال ببرد.

به گفته دادستان کل کشور، اگر قوه قضائیه مستقل و مقتدر باشد در پیشرفت کشور بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

اژه‌ای در پایان خطاب به کاندیدا‌ها، بیان داشت: کاندیدا‌ها رعایت انصاف را داشته باشند و به وعده‌های خود پایبند باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز