خبرگزاری کار ایران

مدیر كل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

مانور کشوری امداد و نجات در غار‌ها در غار هامپوئیل مراغه اجراء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۹

این مانور با حضور ۶۰ نفر از غارنوردان و فعالان ورزش غارنوردی کشور در آستانه هفته محیط زیست (۱۵ خردادماه) با شعار غار‌ها، اکوسیستم‌های ناشناخته کشور برگزار خواهد شد.

ایلنا- تبریز: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از برگزاری مانور کشوری امداد و نجات در غار‌ها در غار هامپئوئیل مراغه به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بیوک رئیسی به همکاری دفتر نمایندگی انجمن غار و غار‌شناسی ایرانیان در برگزاری این مانور اشاره کرد و گفت؛ مانور امداد و نجارت در غار با حضور ۶۰ نفر از غارنوردان و فعالان ورزش غارنوردی کشور در آستانه هفته محیط زیست (۱۵ خردادماه) با شعار غار‌ها، اکوسیستم‌های ناشناخته کشور برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته غار‌شناسی استان هدف از برگزاری این مانور را تمرین جهت ساماندهی و هدایت تیم‌های امدادی در صورت بروز حادثه، بالا بردن توان و دانش فنی زیست محیطی شرکت کنندگان، تعریف عملیات علمی و نزدیک شدن به استانداردهای روز دنیا و فرهنگ سازی اهمیت امداد و نجات در شرایط بحران عنوان کرد و افزود: کمیته غار‌شناسی استان آذربایجان شرقی تهیه فیلم‌های مستند جهت معرفی پتانسیل‌های ناشناخته غارهای استان، تقویت سخت افزار و وسایل تخصصی غارنوردی و تخصیص بودجه مستقل برای فعالیت‌های غار وردی را در دستور کار خود قرارداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز