خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد؛

دستگیری ۹ نفر از عاملان درگیری با ماموران انتظامی در سیرک

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۸۸۵

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۹ نفر از عاملان درگیری با تکنسین اورژانس و ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش ایلنا:سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد گفت: ۹ نفر از عاملان درگیری با تکنسین اورژانس و ماموران انتظامی شهرستان سیرک دستگیر شدند.
 
سرهنگ بهدانی فرد افزود: این افراد ۲ روز پیش ۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی شهرستان سیریک را هنگام انتقال بیمار مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 
وی گفت: ۴ نفر از عاملان درگیری دارای سوابق کیفری مانند حمل مشروبات الکلی، آدم ربایی و قاچاق کالا دارند و در بازجویی به جرم خود اقرار کردند.
 
سرهنگ بهدانی فرد با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو از متهمان توقیف شد، افزود: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان متواری ادامه دارد.
 
سرهنگ بهدانی فرد افزود: تکنسین‌های اورژانس در حال انتقال مصدومان حادثه واژگونی خودروی پژو به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب بودند، خودروی واژگون شده حامل مشروبات الکلی بود.
 
وی گفت: افراد ناشناس با سد کردن مسیر آمبولانس در روستای زهوکی میناب با ضرب و شتم نیرو‌های اورژانس و انتظامی ۲ مصدوم را فراری دادند و به آمبولانس خسارت وارد کردند.
 
سرهنگ بهدانی فرد افزود: از قاچاق چیان هزار و ۱۵۲ قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف شد.
 
فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم گفت: این دو تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی سیریک از ناحیه سر و چشم آسیب دیدند و در حال مداوا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز