خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد:

کسانی که کارت ملی هوشمند ندارند نمی توانند در انتخابات شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۸۶۴

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد کسانی که کارت ملی هوشمند نداشته باشند نمی تواند در انتخابات شرکت کنند.

" سیدمحمدعلی تقوی " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: کارت ملی هوشمند برای هر ایرانی یک ضرورت و الزامی بوده و هرکسی که قصد دارد در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی مشارکت بکند باید این کارت را داشته باشد.

وی افزود: حدود 480 هزار نفر در این استان دارای کارت ملی هوشمند بوده و تعدادی نیز در ادارات تابعه این اداره کل برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده که به آنان رسید ارائه شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اداره کل آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد، اظهارداشت: زیرساختهای فنی مرتبط با اداره کل ثبت احوال این استان برای انتخابات فراهم است.

تقوی گفت: متاسفانه حدود 30 هزار نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان از کارت‌های ملی سابق استفاده می‌کنند که این کارت‌ها براساس قانون، اکنون فاقد اعتبار بوده و به تمامی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان در این استان نیز اعلام شده که به دارندگان این کارت‌ها هیچگونه خدمتی ارائه نشود.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تا سه ماه آینده تمام کسانی که متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند هستند می‌توانند این کارت‌ها را از اداره کل ثبت احوال و ادارات تابعه این اداره کل در این استان دریافت کنند.

تقوی، مهمترین شرط برای داشتن کارت ملی هوشمند را دارا بودن سن 15 سال به بالا عنوان و یادآورشد: کسانی که زیر 15 سال سن دارند نیازی به کارت ملی هوشمند ندارند.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد از کسانی که شرایط لازم برای دریافت کارت ملی هوشمند را دارند خواست در کمترین زمان ممکن به اداره کل و ادارات تابعه ثبت احوال در این استان مراجعه تا کارت ملی هوشمند به آنها واگذار شود.

تقوی گفت: اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد هیچگونه تعهدی در ارتباط با دارندگان کارت‌های سابق ملی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز