خبرگزاری کار ایران

نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال ایران

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۵۲

اولین بازی از لیگ برتر فوتسال ایران در فصل جدید با درخشش مهدی جاوید و تیمش همراه شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته اول فصل ۹۸ لیگ برتر فوتسال از امروز پنج‌شنبه آغاز شد که طی آن تیم‌های اهورا بهبهان و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸ در سالن علی بن ابی‌طالب شهر بهبهان به مصاف هم رفتند که قضاوت این دیدار را حمیدرضا قدسی‌راغب به همراه فیروز مبینی برعهده داشت.

مس سونگون شروع خوبی در این مسابقه داشت و با گلزنی بابک نصیری پیش افتاد؛ پس از آن مهدی جاوید دو بار دروازه اهوار بهبهان را باز کرد تا در نیمه اول تقریبا برتری خود را قطعی کند.

در ادامه مسابقه بازیکنان اهورا و مس سونگون نمایش هجومی ارائه کردند و دو تیم  ۴ بار دروازه یکدیگر را باز کردند تا در نهایت افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۸ با برتری ۷ بر ۴ شاگردان اسماعیل تقی‌پور پایان پیدا کند.

اهورا بهبهان که از حمایت پُرشور تماشاگران‌اش بهره می‌برد و دو پنالتی هم از دست داد، چهار گل توسط حجت مسیحی(۲ بار)، رضا شایان‌پور و مازیار خدارحم‌پور به ثمر رساند و گل‌های سوم تا هفتم مس سونگون ورزقان، قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر را نیز سالار آقاپور(۲ بار)، مهدی جاوید و ابوالقاسم عروجی به نام خود ثبت کردند.

 

سایر مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتسال فردا جمعه برگزار می‌شود که برنامه بازی‌ها به صورت زیر است:

مقاومت البرز- محمدسیما قم

ستارگان ورامین- فرش‌آرا مشهد

ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس

شهروند ساری- سن‌ایچ ساوه

شاهین کرمانشاه- ملی‌حفاری اهواز

گیتی‌پسند اصفهان- هایپرشهر شاهین‌شهر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز