خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس کیش اعلام شد؛

تکذیب بازداشت خواننده زن انگیسی در کیش

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۳۶

پلیس کیش اعلام کرد: جاس استون خواننده زن معروف انگلیسی در جزیره کیش بازداشت نشده است.

به گزارش ایلنا، پلیس جزیره کیش در این‌باره خبر داد که خواننده زن انگلیسی بازداشت نشده بلکه به خاطر نداشتن مدارک لازم و فقدان مجوز ورود به ایران با اولین پرواز بازگردانده شدند.

پلیس کیش اضافه کرد: جاس استون و همراهانش که روز شنبه ۹ تیرماه با پرواز مستقیم مسقط به جزیره کیش وارد فرودگاه این جزیره شده بودند، برابر ضوابط مسافری با اولین پرواز صبح روز بعد به مقصد امارات پرواز کردند.

جاس استون پس از این سفر در ایستاگرامش نوشت: در انتهای سفر به کشورهای منطقه خلیج فارس، وارد کیش شدم، ضمن آگاهی از قوانین و مقررات، قصد برگزاری هیچ کنسرتی یا هرگونه حرکت سیاسی نداشتم اما پس ورود به فردگاه کیش به خاطر نداشتن مجوزهای لازم نتوانستیم وارد جزیره شویم و بعد از صحبتهای طولانی البته محترمانه و دوستانه، ما را یک شب در محل مسافران خارجی اسکان دادند و فردای آن روز به امارات بازگردانده شدیم. در آن لحظات خیلی دلگیر شدم، احساس کردم قلبم شکسته، با احساسی عجین شده از نزدیکی و دوری، بارقه ای از امید در من هواید شد و امیدوارنه احساس واقعی خودم را بیان کردم. ماموران فرودگاه با نهایت احترام و مهربانی با ما رفتاکردند اما در عین حال از قوانین و مقررات پیروی کردند.

وی در پایان نوشت: ماموران فرودگاه بین‌المللی کیش دقیقاً طبق مقررات عمل و ما را تا سوار شدن به هواپیما بدرقه کردند و در تمام این مدت به خاطر این پیش آمد از ما عذرخواهی کردند، این درحالی بود که کسی که باید عذر خواهی می کرد من و همراهانم بودیم زیرا این مابودیم که مجوز‌های لازم را همراه نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز