خبرگزاری کار ایران

علیرضا رزم‌حسینی خبر داد:

تشکیل مجدد کارگروه ملی زیارت با موافقت رئیس‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۳۳

استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروه ملی زیارت چندین مدت تعطیل بود و با دستور رئیس جمهور موافقت شد که این کارگروه تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی ضمن تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: باید تلاش کنیم روی سیره واقعی امام رضا(ع) تبلیغ شود.

وی بیان کرد: طبیعی است که انتظار دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌هایی که ابلاغ می‌شود بالاتر است چون نیازمندی‌های بسیار بالاتری دارند اما این را هم بدانید بخش مربوط به اعتبارات ملی بسیار بیشتر و مهم‌تر از بخش اعتبارات استانی است لذا خواهش می‌کنم مدیران در سطح ملی از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی در رابطه با تبصره 18  گفت: حدود 2840 میلیارد تومان سهمیه اشتغال‌زایی استان در ارتباط با دستگاه‌هایی از جمله مثل سازمان«صمت» جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و شرکت‌های دانش بنیان است که باید دستگاه‌های متولی در جهت جذب آن تلاش کنند و از این ظرفیت و از ظرفیت معین‌های اقتصادی نیز در این راستا استفاده شود.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: همواره در دولت یازدهم و در دولت دوازدهم واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دنبال می‌شد اما در دولت دوازدهم کار راحت‌تر جلو رفت در همین زمینه خواهش من این است که حداقل در دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی پروژه‌ها را به متقاضیان واگذار کنند چون نمی‌توانیم بیشتر از این منتظر افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به دیدار اخیرش با رئیس جمهور گفت: در دیداری که با رئیس جمهور داشتیم به ایشان گفتم استانداران کابینه دوم دولت هستند و ارتباط ایشان با کابینه دوم به اثربخشی کابینه اول کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به ایشان عرض کردم پروژه‌های بزرگی از جمله انتقال آب و تاسیس شهرک انرژی در استان را داریم که دنبال کرده و خواهیم کرد. ایشان در ادامه گفتند استانداران سه استان خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی به جلسات مشترک خود ادامه دهند.

رزم حسینی گفت: کارگروه ملی زیارت چندین مدت تعطیل بود و با دستور رئیس جمهور موافقت شد که این کارگروه تشکیل شود و دبیرخانه دائمی آن نیز استانداری خراسان رضوی است چون مشهد شهر ملی است نه مرکز یک استان لذا با توجه به حجم زائری که از سراسر کشور به مشهد می‌آیند می‌طلبد که  اعتبارات و تصمیمات در سطح ملی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز